Як зручно проводити закупівлі через тендер?

Велика кількість людей, які не зовсім знайомі з тим, що собою представляє тендер не мають чіткого уявлення як його можна використовувати. Ходить стереотип, що тендер – це виключно система державних закупок і виконання роботі у сфері будівництва. Насправді поняття носить набагато глибшим характер, система активно використовується приватними особами, які мають бажання закупити певний товар в великих об’ємах і шукають для цього надійного постачальника.

Спростити процес пошуку можна шляхом використання певних допоміжних ресурсів. Це можуть бути різні програми. Вони можуть бути як платними, так і безкоштовними в залежності від функціонала.

Не менш зручно користуватися сайтами, де можна ознайомитися з різними критеріями і використовуючи спеціальний фільтр відсіяти зайві варіанти. В цьому може допомогти сайт ueex.com.ua. В даному випадку мова йде про безкоштовну інформацію, якою можуть користуватися всі без винятку. 

Що стосується зручності закупок, то в цьому плані фільтр може бути, насправді, корисним. Тобто, завдання замовника в такому випадку полягає в тому, щоб чітко обрати потрібні параметри, які його цікавлять.

А саме:

  • Статус тендера – мова йде про те, скільки осіб бере в ньому участь, скільки часу залишається до затвердження переможця і так далі;
  • Місце проживання замовника – ще один важливий момент, від якого багато чого залежить. В першу чергу те, скільки часу вам доведеться очікувати, щоб отримати своє замовлення;
  • Очікувана вартість – тобто, ви самостійно вказуєте суму, на яку ви розраховуєте. Таким чином, ті замовники які працюють по завищених цінах не будуть відображатися в вашому пошуку. Точно така ж ситуація і з тими, які проводять поставки нижче потрібного цінового сегмента з недостатнім рівнем якості продукції;

Варто нагадати, що мова йде лише про ключові критерії, які мають найбільший попит. Окрім цього, маючи бажання користувач може виставити для себе ще 10 а то й більше критеріїв, які він вважає важливими для себе.

Виконання своїх зобов’язань замовником

Один з найбільш важливих моментів – це те, як поводить сам підприємство, яке проводить прямі постачання певного товару користувачам. Нерідко бувають ситуації, коли постачальник на фінальному етапі розриває договір, чим сам ускладнює життя замовнику. Особливо, якщо людина розраховувала на конкретну дату, коли вона може отримати потрібний їй товар.

Ця проблема вирішується декількома підготовчими кроками:

  • Знайомство з профілем користувача – головна задача замовника досить легка, йому потрібно ознайомитися з історією договорів, їх успішністю, кількістю розірваних контрактів. Бажано, витратити час і отримати якомога більше інформації про компанію, з якою ви збираєтесь тісно співпрацювати. Для цього можна використати площадку https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/natural-gas/.
  • Не поспішати – наскільки б не були вигідними умови одного з обраних вами варіантів, завжди можна знайти альтернативу. Мова йде про те, щоб не приймались поспішні рішення, про яку в подальшому можна серйозно пожалкувати.

В умовах сучасної конкуренції можна знайти сотні, а то і тисячі компаній і підприємств, які будуть готові провести прямі поставки, на вигідних для обох сторін умовах. Питання лише в тому, чи зацікавлена в цьому інша сторона. Такі питання не вирішуються за один день, чим більше часу буде виділено на пошук точки якісних закупок, тим менше шансів опинитися в незручному і досить неприємному положенні.

Related Post